mot en VM-plats.

2013-11-15 @ 17:53:00
Matchen närmar sig med stormsteg och jag fasar inför denna afton. Har känslan att vi kommer bli sönderstrimlade av Portugal och har intalat mig den senaste att "magkänslan är alltid rätt" men nu hoppas jag innerligt att magkänslan har fel för mitt psyke pallar inte med en megaförlust. Läste i en blogg nånstans (kommer inte ihåg vilken) att Portugal har ett väldigt bra lag men att de ibland har svårt att leverera i landslaget och det känner vi ju igen hos oss också (backlinjen!!) så jag hoppas att spelarna i Portugal har en såndär usel dag på jobbet då de hade hoppats slippa gå upp från sängen imorses. Vi kan väl hålla tummarna på det? Usch, fotbollsmatcher får mitt hjärta att slå tusenfallt. Dels av det positiva adrenalinet som jag får av något jag tycker om men också av all nervositet. Det står ju ett VM på spel här, det är ingen liten grej det. 
 
blandad kompott från nu och förr.
 

Nu hjälps vi åt att heja fram vårt landslag till en VM-plats.
 
/C
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

WWW:

Kommentar: