inför IFK - Malmö.

2014-04-07 @ 10:13:36
Dagen D är här. Hemmapremiär om sisådär nio timmar och jag känner hur nerverna börjas komma på plats. Tycker Blåvitt gjorde en bra insats mot AIK senast och spelar dem lika bra idag så kan det bli en riktigt rolig match. Malmö är svåra att möta men med ett fullsatt gamla ullevi tror jag på vinst ikväll. Jag vill inte bara se en match med bra fotboll utan ikväll vill jag se en match utan hat. Matchen mot AIK var en bra match på plan men en bedrövlig match på läktaren. Kan vi, för en gång skull, ha en match där det är bra spel på planen OCH där alla supportrar sköter sig? Det är ju bara klubben som förlorar på att några rötägg förstör gång på gång. Håll er borta från fotbollen om ni inte är där för att stötta laget.
 
 
I paus kommer även Håkan Mild avtackas och det om något är ju en anledning till att sköta sig på läktarplats. Han är värd det. 
 
Så, vad tror du om kvällen match?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

WWW:

Kommentar: