Playoff.

2013-11-14 @ 11:46:00
Playoff-match mot Portugal imorgon. Äckliga Portugal. Precis så känner jag om det laget, eller kanske känslorna mer är riktade mot Ronaldo men jaja. Tror det är en fördel att vi spelar på bortaplan i första matchen för gör vi då en bra match och får in nåt/några mål så har vi stödet på vår sida i sista matchen. Usch och fy! Kommer sitta med nerverna utanpå kroppen imorgon, och är förmodligen inte ensam om det. Vore ju så galet roligt om vi kunde knipa platsen till VM så att det kan få bli en riktig fotbollsfest nästa sommar. Pessimist som jag är så tror jag, tyvärr, det blir förlust men med en Zlatan i toppform så kan allting hända. Han får gärna visa att jag har fel! Kan vi inte bestämma det? Bra, då säger vi så!
 

Vad tror du det blir i matchen? Storstryk eller skräller Sverige?
 
/C

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

WWW:

Kommentar: