Portugal - Sverige

2013-11-15 @ 22:48:25
Jahapp. Vad säger man efter denna matchen? Riktigt bra första halvlek och en godkänd andra men vi gör ju inga mål. Mot ett lag som Portugal måste man sätta sina chanser. Så är det bara. Min magkänsla hade rätt, till viss del, för vi förlorade men det blev bara med ett mål och det är jag tacksam för. Mamma sa precis att Sverige vinner med 3-0 på tisdag och jag önskar så att hon har rätt. Det kommer bli tufft på tisdag men det är långt ifrån omöjligt så nu gäller det för spelarna att ladda om och se möjligheterna och inte alla svårigheter. Återigen, man måste göra mål på sina chanser mot Portugal för att ha en chans.

Får ge ett stort plus till Sveriges defensiv i alla fall jämfört med hur det såg ut mot Tyskland senast. Idag vann Ronaldo över Zlatan men jag hoppas innerligt att det blir tvärtom på tisdag. Varför ska det alltid behövs bli så äckligt nervöst? 

Vad tyckte du om matchen och hur blir returen?

/C

Kommentarer
♔ Rebecca&Mathias

Japp idag vann Ronaldo kampen, och vi hoppa självklart att Sverige kan göra mål på Tisdag. Det behövs om detta skall gå vägen.. Ha en fortsatt fin Fredags kväll! :)

Svar: Tyvärr gjorde han det, ja.. Men nya tag på tisdag och då har de hela Sverige i ryggen och då ska de höras på läktaren! Hade gärna varit på plats men jag får nöja mig med TVn.
Desamma!
Caroline.

2013-11-15 @ 22:51:36 // WWW: http://twoplusone.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

WWW:

Kommentar: